nedeľa 4. novembra 2012

fialovo- strieborno- zlaté nechty ;-)

 Ahojte, prajem pekný nedeľný večer.

Zajtra máme pondelok, zas! Prázdniny skončili a my zase do školy. Už teraz sa mi nechce :( Nech už sú zimné prázdniny :D
Včera som spomínala to, že pôjdeme fotiť, no nakoniec sme nešli :( Ách aká škoda, tak som sa tešila :/ Nevadí, prežila som to :D
Na zajtra sa teším len z dôvodu, že dúfam, že už konečne bude upírska limitka v PP. Baby z PP, neviete, že či už je? viem, že v meste ešte nie je, ale že či nieje v tej druhej dm-ke pri kauflande? Kebyže viete, tak mi prosím napíšte do komentu :-)
Tak dnešný článok budú nechtíky :-) Už dlho sme žiadne nemali, tak dúfam, že sa budú páčiť. Ja nie som nejak extra spokojná, ale čo už :D


Postup: Prstenník a palec som nalakovala fialovým lakom, ostatné prsty som nalakovala strieborným lakom. - dve vrstvy. Keďže som lakovala večer, tak som si to nechala tak, a dnes som si ich dokončila. Dnes som musela, ešte opravovať nechty ukazovák na ľavej ruke sa zošúchal a palec sa v strede trošku oškrel. Keď bolo všetko vyschnuté pokračovala som. Nechty, ktoré boli fialovým lakom tak som natrela do polovičky strieborným lakom, fialové nechty som natrela do polovičky strieborným lakom. Nakoniec som nalepila zlaté pásiky a pretrela priesvitným lakom.



Tak čo hovoríte, páčia sa vám? :-)

4 komentáre: