streda 22. augusta 2012

Farebné bodky ♥

Ahojte, tak dnes opäť nechty. Ak sa nemýlim tak dnes to budú po prvý krát bodky. Ak sa mýlim, tak mi prepáčte. Včera som robila mamke pedikúru a rozhodla som sa, že jej tam pridám pár bodiek, zistila som, že mi to celkom ide. Tak som sa rozhodla, že dnes budem robiť sebe bodkované nechty. Bodky som do teraz nerobila, kvoli bodkovaču. Áno, tú vec ako ho urobiť poznám, a mám ju. Myslím, že si špendlík zapichnete do ceruzky. Občas som sa tie bodky pokúšala robiť, ale vždy som si ten bodkovač dávala do flaštičky, a vtedy to nešlo dobre, ale včera ma napadlo, že dám lak na papier a tak budem robiť bodky, chápete, že? :D A tak mi to išlo 100 krát jednoduchšie. :D
Ako prvé som nalakovala dve vrstvy čierneho laku. Nechala dobre vyschnúť. Vybrala som si farebné laky, a potom farbu po farbe bodkovala. Ľavá ruka celkom pekná, no a pravá, noooooo :D
Použité laky: Minicolorama - 51 french white,
                      Essence: pro white effect
                                   : 95 wanna be your sunshine
                                   : 93 c´est la vie!
                                   : 08 ultimate pink
                                   : 53 you belong to me
                                   : 55 let´s get lost
                                   : 39 lime up!
                                   : 59 black is black


                             Tak ako sa vám páčia? :-) Chcete častejšie bodky? ♥ :-)

17 komentárov:

  1. veľmi pekné :) ale mne by sa viac páčili na bielom laku

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne, farebné :) ja som si dnes tiež robila s bodkovačom, tiež takým aký máš ty :D ale ja iba jednofarebné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej :) veľmi krásne :)...naozaj si šikovná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to je boží! moc se mi to líbí:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. také ako z 50.tich rokov :) krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. uplna nadhera!! Super! Najsamlepsie!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyskúšala som a je to super, ďakujem že si ma k tomu priviedla ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkné! Líbí se mi Tvůj výběr barev :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť