utorok 31. júla 2012

Leopardie nechty :)

Ahojte, prajem pekný utorok. Dnes mám pre vás nechtíky a to leopardie nechtíky. Tieto nechty som robila prvý krát, a myslím si, že sa celkom podarili. :)

Ešte pred tým ako začnem, tak posledné nechty ste zhodnotili ako kúsok otrepané, chcem vám na to len povedať, že možno sú, lebo ich robím často, ale mne sa to páči, je to jednoduché a hlavne rýchle.

        LEOPARDIE NECHTY
Trochu som sa bála robiť tieto nechty, ešte som ich nerobila, a myslela som si, že ich ani nezvládnem :D Vzor som skúšala na pár paličiek od vzorkovníku, išlo mi to celkom dobre, tak som sa pustila do toho, ešte chýbalo vybrať farebnú kombináciu a mohla som sa pustiť do toho. Vybrala som žltú a béžovú.


Naniesla som dve vrstvy žltého laku - essence 95 wanna be your sunshine. Nechala som poriadne zaschnúť. Neviem prečo ale tento lak mi o mnoho dlhšie schne, ale nevadí :) Potom som pomocou druhého laku essence - 70 nude it! urobila nepravidelné také väčšie bodky. Nechala vyschnúť a s čiernym lakom som urobila okolo toho pásiky. To akým štetcom to budete robiť je na vás. Ja som najprv robila s tou zdobičkou čo je na fotke, ale nešlo to veľmi dobre, tak som si zobrala štetec z mojej sady štetcov. ....Dozdobila som to a HOTOVO!


Chcem poďakovať Arvonke, vďaka, ktorej som sa odhodlala urobiť tieto nechty, tu máte jej leopardie nechtíky.



23 komentárov:

  1. Jak tak na to pozeram a citam to, tak mi to pripomina moj posledny prispevok, dokonca aj ten postup...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no áno inšpirovala som sa tebou, vďaka tebe som sa na to odhodlala, keby nebolo tvojho článku, tak by som sa toho ešte dlho bála to skúsiť.....prepáč, pokúsim sa to zmeniť, ak ti to vadí...

      Odstrániť
    2. Mna len mrzi, ze si mi o tom nepovedala, lebo co ma moze najviac potesit je to, ze niekoho inspirujem, lebo vidim, ze sa to tomu cloveku naozaj paci. Napisala som to ako Madar :-D Tak snad to bolo zrozumitelne :-P Ale inak nechtiky su pekne, podarili sa ti ;-)

      Odstrániť
    3. prepáč, že som ti to nepovedala, nabuduce budeš o tom vedieť, dúfam, že sa nehneváš.....vážne tie tvoje nechty boli také úžasné, že ma to tak inšpirovalo, že som to musela skúsiť :) .....na konci článku som dala aj link na tvoj blog a tvoje nechty :) dúfam, že je všetko okey, a nehneváš sa :) .....dakujem :)

      Odstrániť
    4. Jaaj tak to si nemusela, ale dakujem :-) Nehnevam sa, mne to len naozaj doslo luto, ze si sa mi nimi nepochvalila, to je vsetko :-)

      Odstrániť
    5. ale hej musela :) ....to som rada, že sa nehneváš :-) ...prepáč, nabudúce ked sa inšpirujem tvojimi nechtami (čo sa určite budem, pretože sú neskutočne skvelé) tak ti dám vedieť :)

      Odstrániť
  2. veď su úúžasne, neviem prečo,ale ja sa tohto vzoru bojím tiež , príde mi to zložité, ale možno sa raz pokúsim :)..... fakt sa ti podarili, a máš krásne dlhé nechtíky :) pamätám aké si mala krátke na začiatku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa bále tiež a veľmi, ale po prečítani tohto článku: http://www.arvonka-nails.blogspot.sk/2012/07/leopardie-nechtiky.html som sa na to odhodlala :) ..a dakujem :) ....oo dakujem, no áno, už vážne "podrástli" :-)

      Odstrániť
  3. wauuu videla som aj arvonkyne neviem ktore su krajsie mam strasnu chut spravit si aj ja take

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ale jednoznačne Arvonkyne sú krajšie, veď predsa nimi som sa inšpirovala a odhodlala sa ich urobiť, dovtedy som sa bála tohto vzoru, myslela som že katastrofálne dopadne :D ...áno, urob si, a potom samozrejme napíš článok ;-)

      Odstrániť
  4. tak to je opravdu nádhera! mně se to tak hrozně líbí..:)) ale do té doby, než si koupím pořádně štětce na nail art, tak se do toho rozhodně pouštět nebudu.. akorát by se mi to zprotivilo :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, som rada, že sa vám môj prvý pokus tohto vzoru páči, vyzerá, že ho možno častejšie uvidíte :-) .... to je na tebe, zvládla by si to aj špáratkom, ale radšej tie štetce ;-)

      Odstrániť
  5. Sú úplne úžasné, práve som rozmýšľala nad nejakým nail artom a určite si urobím práve tieto nechty, sú skvelé !

    mimochodom rozbieham nail blog
    majka-nails.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. peknú kombináciu lakov si si zvolila :)... a vyšlo ti to ozaj dobre ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je to nádherné,ja som sa o takéto pokúšala už dávno,ale nič z toho :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ...to níč ;) nabudúce ti to určite vyjde :)

      Odstrániť
  9. YOU HAVE A VERY NICE BLOG, WOULD YOU LIKE TO FOLLOW EACH OTHER?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No tedaaa, toto je kraaasa! Teda Arvonka je samozrejme macher, ale ty tiez!!! :) Supeer! :)

    OdpovedaťOdstrániť