pondelok 4. júna 2012

O.P.I - OGRE THE TOP BLUE

Ahojte, prajem pekný pondelok.
Dnes vám predstavím tretí lak od OPI a to OGRE- THE-TOP-BLUE. 
                                                                               (ten lak je v skutočnosti tmavší, len blesk ho osvetlil)

Veľmi som sa tešila, kedy tento krásny modrý vyskúšam. A keďže má dnes mamka meniny, tak to bola vhodná príležitosť ako ho vyskúšať. Tak som jej nalakovala nechtíky, týmto krásavcom.
Lakovanie bolo také isté ako v predošlom článku.
1. Podlak = essence - SOS lak
2. OPI - OGRE THE TOP BLUE do šikma, do pol nechtu. Na plné krytie boli potrebné 2 vrstvy.
3. essence - 80 icy princess - strieborné pásiky
Na prstenníky som dala strieborný kamienok.- počkala som aby lak poriadne vyschol potom som priesvitným (presnejšie SOS lak) urobila takú malú guličku na to miesto kde som chcela dať kamienok. Rýchlo som kamienok do toho dala, a pritlačila, a nakoniec som ho zafixovala (essence - fruity fixačný nadlak). Na ostatné nechty som použila essence voňavý fruity nadla. A hotovo! :)



  Tak ako sa vám páčia? V ktorej farebnej verzii sa vám viac páčia? v zelenej alebo modrej? :)

2 komentáre: