nedeľa 3. júna 2012

O.P.I - JADE IS THE NEW BLACK

Ahojte, dnes už po druhý krát, ale tentoraz mám pre vás nechtový príspevok :)
Ukážem vám ďalší lak od OPI- JADE IS THE NEW BLACK .


Krásna tmavo zelená, ktorá v mojej zbierke chýbala, a som hrdá na to, že práve OPI lak, nahradil túto "farebnú medzeru" :D


Najprv som dala podklad essence - SOS lak. Ďalej som do šikma do pol nechtu naniesla lak, na plné krytie boli potrebné dve vrstvy. So štetcom som nakreslila strieborné pásiky, na tie som použila lak od essence - 80 icy princess.
Na prstenníky som nalepila strieborný kamienok, ten som zafixovala lakom od essence - fruity fixačný nadlak. Na ostatné nechty som naniesla fruity voňavý nadlak (essence).
Tram tada dáá, hotovo!



                                                (Prepáčte, fotky nie sú veľmi ostré, pretože bolo zlé svetlo.)

                                                Ako sa vám páčia dnešné nechty? :)
                   

8 komentárov: