pondelok 21. mája 2012

Gabrilla Salvete- 153 + essene nové lačiky

Ahojte, máme tu opäť krásny slnečný deň, teplomer v PP ukazuje 23°C :) Paráda :) Dnes vám ukážem nechtíky= môj prvý lak od Gabriella Salvete :) Dopredu sa ospravedlňujem, že je iba jedna fotka, ale foťák na telefóne, nie je žiadna sláva :/ A aj tak poriadne nevystihol podstatu a krásu tohto laku.
Prejdem rovno k nemu. Takže farba nádherná, ako morská panna :D Hneď vám pripomenie more ;) No lakovanie už bolo trošku horšie, pretože je dosť riedky :/ a treba riadne dávať pozor aby to bolo rovnomerne rozotreté po nechte, keďže je riedky tak sa blbo lakoval, lebo niekde bolo ho málo, niekde zase veľa, ale to hovorím o prvej vrstve, v ktorej dása povedať, že veľmi nekryl, druhá vrstva nebola tiež sláva...tieto dve vrstvy som nechala vyschnúť, a potom som naniesla tretiu hrubšiu, čo je konečný výsledok. Ale to mu môžem odpustiť je u mňa nováčik, má krásnu farbu, fajn, a ešte aj lacnejší o 50 centov :D Vravím vám, že toto nieje určite posledný lak od Gabriella Salvete, bude ich viac ;) Čo sa týka schnutia bol trošku pomalý, ale tak uznávam, že som lakovala nechty o deviatej, takže veľa času na poriadne vyschnutie nemal, keďže som išla spať hneď po hokeji. Ale nepokazilo sa nič :) ....No a keď sme už pri tom hokeji, tak to, že nie sme majstri ma trošku mrzí, ale Rusi sú riadne silní :D Ináč je zaujímavé koľko ľudí dúfalo že budeme majstri až tomu uverili :D A potom to trošku mrzí noo, a ešte 6:2 no nevadí, ale priznám sa keď bolo 5:1 a dali na 5:2 tak som ešte dúfala že dajú ešte tri góli a bude predlženie a vyhráme! no ale po šiestom gole už ma to prešlo :D No a čo! Aj tak som hrdá na našich hokejistov, konečne ukázali svetu, že Slovensko je ešte stále na mape, a že nieje zabudnuté ;) ĎAKUJEME!! :)
No a zase tu kecám o úplne niečom inom ako som chcela :D :D Ako už vyplíva z názvu mi pribudli dnes nové lačiky :) Áno, je to tak :) a tu ich mám:
na ľavo: 04 space queen
na pravo: 05 sweet as candy

Pravdu povediac som si chcela kúpiť iba ten svelo ružový ale napokon som space queen neodolala :) Ale! Veľmi dôležité povedať, že tieto lačiky som si nekupovala len preto, lebo som si dlho žiaden nekúpila, ale keďže budem mať tú konfirmáciu a mojim nechtom sa neráči dorásť, tak som sa rozhodla, že moje nechty budú svetlo ružové :), že to bude pekne vyzerať, a keď už som predtým stojanom stála a pozerala sa, tak som skonštatovala, že trošku mini farebných trblietok od space queen nezaškodí :) :D A tak som zachvíľu (nie zachvíľu to určite nebolo :D ešte som dumala či si to mám naozaj kúpiť :D a či nenájdem niečo lepšie čo budem chcieť viac :D :D  ) stála pri pokladni a platila= 2,98 € opäť fuč :/ ....Pýtate sa prečo ten smutný smajlík? Pretože onedlho bude nová limitka od essence a ja na ňu začínam šporiť, keď som si spočítala koľko ma bude stáť približne to čo chcem tak ma to výjde okolo 11€ :D pekne, že? normálne keď tak rozmýšľam dala by som  si facku, koľko chcem zase minúť na laky a nechty :D  ....Konečný výsledok týchto dvoch lačikov uvidíte, v nedeľu- lakovať si ich budem v sobotu večer, skôr nie, pretože v sobotu sa upratuje kostol, to by sa mi hneď zničili, tak preto až večer keď budem vykúpaná :D ...Na piatok na skúšku, si musím tiež urobiť niake nechty predsa nemôžem ísť s tými čo mám teraz :D aj tak neverím, že mi vydržia do piatku :D A týmto sa otvára nová dilema :D =ako ich nalakovať na piatok, ale určite nebudem vyberať nič krikľavé to sa jednoducho nehodí. Ale myslím si, že existuje jednoduchá odpoveď na moju dilemu= podľa toho čo si oblečiem :D A týmto uzatváram dilemu číslo jeden a otváram dilemu číslo dva = čo si oblečiem :D :D :D :D hahaha :D to už nechám na mamku a moju skriňu ;D ;D

Tak sa pekné majte a užite si zbytok teplého pondelku ;)

                                                              S pozdravom Baška ;)






8 komentárov:

  1. Ooo, ten od GS je krasny, asi je to velmi podobny odtien tomu NYC co mam, ale tak ten nie je ziadna slava, skoda, ze som ho kupovala, Gabriela Salvete by spravil lepsiu sluzbu. Och, aj ja by som mala zacat setrit na limitku, aj ked chcem "len" tie toppery, takze hned prvy den ako bude, treba nabehnut do DM, inak si ziadny neuchmatnem.. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, neviem aký od NYC si si kúpila, takže neviem či mám s tebou súhlasiť alebo nie :) ....hehe aj ja poznám to "len" :D :D :D

      Odstrániť
  2. jeeej ! ten lak od Gabriella Salvete je krásny :) veľmi ti pristane :)...a predstav si že asi aj ja budem mať nechty do ružova v nedeľu :D aspoň budeme dve ;) a len medzi rečou si na tej fotke dole pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ... oooo, supééér! :) ......éj, Naty,si nerob sa so mňa srandu, héj? :D len tak medzi rečou, viem, že je hrozná, ona je tu nato aby ste sa zasmiali :D :D

      Odstrániť
  3. áá od Gabrielly Salvete si chcem tiež kúpiť lak, ked už na neho akcia v 101tke :D ale neviem akýýý odtieň :( ....... space queen zbožňujem :) dokonca ked som si ho kúpila, pri každom lakovaní nechtov som si ho chcela načapiť ako nadlak :D och :D a teraz mám už iba polovičku ale krotím sa a už ho tak nemíňam, a čo sa týka tej novej limitky tak aj ja chcem vykúpiť hlavne ten modrý trblič a potom aj ten sv. modrý lačik a ešte možno aj fialový :D uuf, to tiež budem rabovať v poprade DMku :D potom daj vedieť, ked už tam bude tovar :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééé, ďalší čitateľ z Popradu, akáá radosť ;) ;) ;) Tých odtieňov od GS je tam stráášne veľa, ale tento je tiež veľmi pekný, a taktiež sa mi páčil ešte jeden taký tmavší trblietavý ružový :) ...a k space queen, počujem naňho samú chválu, tak to som rada, že ho konečne mám aj ja vo svojej zbieročke :) ....ááách tá snehulienková limitka :D tá mi motá hlavu :D :D

      Odstrániť
    2. no nie som priamo z popradu :D 50km od popradu, ale je to bližšie ako prešov, čiže chodím tam do dmky na essence :D ........ ja praveže ružové odtiene nechcem už ich mám moc:D skôr také modré ako máš ty hore alebo zelené alebo niečo take :) musím tam zájsť a uvidím :D ............ ááj mne a neviem sa dočkať, už nech je tu! :D

      Odstrániť
    3. aháá, to nič :D :D jááj, no :) ale dnes alebo včera prišiel tovar aj essence je doplnený, dnes som tam bola :) a myslím, že aj v stredy maú tovar, tak keď choď v štvrtok, možno nájdeš niake pekné lačiky, ktoré ešte nemáš ;) ......ahá, noo, pravdu povediac, som si vždy myslela že mám veľa ružových, ale ako tak pozerám momentálne prevladajú modré :D ........presne presne, už sa teším kedy bude teta Ess písať, že kde už je ;D

      Odstrániť